hoppsan!!

  2011-07-23 / 13:28:03 / Allmänt /

Hoppsan, är det 2 dagar sedan jag skrek ett inlägg, det är visst ingen ordning på mig, hihi.

I går va en ganska jobbig dag, Tristan var orolig och jag tror det beror på magen och vädret igår, han blir väldigt törstig när det är varmt ute och är vädret som idag så sover han mycket, det blir en ganska stor obalans för både honom och mig, tyvärr. Han hade som svårast på kvällen igår så jag bestämnde mig för att gå ut med honom så mina stackars bröst skulle få vila en stund, jag håller på att öva Tristan att suga rätt utam amningsnapp och det är inte det lättaste så jag får ont i vårtorna, men vi ger inte upp:)
Tristan skrek hela promenaden som vara minst 20 minuter och jag körde terräng med vagnen men det hjälpte inte så det var bara att vända och gå hem, så stressande när han skriker:/
När vi kom hem plocka jag upp honom och vyssa honom då blev han tyst. När jag kände att brösten fått vila tillräckligt så fick han mat igen. Efter maten var det dags att sätta på musik i köket och dansa med honom på magen, han kommer till ro då och somnar, försökte lägga honom i sängen och han sov 5 minuter, åh nej, kände jag då. Tog upp honom och satt i min säng och vyssa om honom, gick inte så jättebra så på med musik igen och dansa, äntligen. Jjag ville inte lägga ner honom förtidigt så med honom på magen bärandes så bortsa jag tänderna m.m sen gick jag och la honom och det funka, YES!! Han somna 24.00 och vakna 04.20, så skönt, somnade om vid strax innan 6 och sov till 7 sen är det mammas säng som gäller, ligga vid tutten och sova, har redan nu på dagen sovit i två omgångar:):):)
Han verkar må bättre när det är mulet ute:). Medans han sov första omgången här så har jag kollat på Irene Huss 7, det har tydligen kommit nya filmer med henne, jag har förhandsbokat dom, det är som beck och wallander filmerna, dom är bra:)
Nu sover han andra omgången och jag äter lunch och skriver här. Vi kanske bli inne idag och bara softar:)
Vi syns kanske senare:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist