hm, jag måste...

  2011-07-02 / 16:42:49 / Allmänt /

....få in rutiner, jag är ju en rutin människa så jag måste få in rutiner för mig och Tristan. I dag har vi varit inne hela förmiddagen och då har han ju legat vid bröstet i stort sett hela tiden, suck, så till slut blev det napp i munnen och en liten promenad så att han skulle kunna somna och nu har han sovit en timme, skönt :) . Jag ska nog börja med att promenera på förmiddagarna så att han sover och mina tuttar får vila. I dag mår dom inte så bra, lite slitna är dom :/ , nu börjar han att gny snart, jag återkommer.


See you♥♥



maria Jog

Gumman, ett litet tips bara... Om du inte vill ha honom dygnet runt vid bröstet så se till att han e vaken när han ammas o så fort han somnar väcker du honom så han äter sig mätt o sen kan du ta bort honom o han slocknar ett tag:=). Kram i massor o ta hand om er:=)

2011-07-03 @ 18:54:31
Monica

Hej Maria Jog!

Jag har börjat lite att göra så nu, han är så oregelbunden vid bröstet, ena studen kan han äta 20-30 minuter på ena bröstet och då är han oftast mätt. Jag ger inte upp än, det ska funka med amningen, han blir ju större och får in rutinen så småningom :) , tack babe :) , kram

2011-07-03 @ 19:25:56

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist