En riktigt bra natt :)

  2011-07-04 / 11:28:02 / Allmänt /

Denna natt finns inget att klaga på. Jag ammade honom i 40 minuter i går kväll, vyssade honom efteråt och la han i sin säng med nappen, jag hade ju inte så stora förväntningar på att han skulle somna, men jag borstade tänderna och gjorde mig i ordning för kvällen och jag hör inte ett ljud från sovrummet men jag vågade inte hoppas just då. Jag gick och la mig och han sov som en stock, jippi:) och då var klockan 23. Han vaknade sen mellan 01.30 o 02.00, oj jag fick sova, yes!! Jag gick upp och satte mig i soffan i vardagsrummet och ammade igen tror jag ungefär 30 minuter. Jag vyssade honom igen på samma sätt som tidigare, han somna om och sov en till en och halv timme tror jag, yes, mera sömn åt mig:) . När han vaknade då fick han komma till sängen och äta liggandes. Toppen natt!! Ett mål mitt i natten, hoppas att det blir samma i kväll/natt :). Just nu sover han lite oroligt i babysittern, han har ju mycket gaser i magen stackarn. Jag funderar på om man ska ta en promenad efter han har ätit om en stund:)
Kort på dagens outfit:


Han ska få byxor på sig sen som matchar :)


See you♥♥



Maria

gudmors sötnos... =) vi ses snart... =)

2011-07-04 @ 22:17:09

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist