dagen i går

  2011-07-05 / 11:57:20 / Allmänt /

I går gick jag ut på promenad och hamna hos Tommy och Rebecca, mannen var redan där. Tristan sov säkert minst två timmar sen var det dags att amma och passa på att gå hem igen:) , han låg vaken i vagnen hela vägen hem, trodde nästa att han skulle börja skrika men inte det inte, han låg där och filosoferade:)
När vi nästan var hemma så börja han bli hungrig igen och börja suga på kudde i vagnen, jag har bild på det:)
Kvällen blev kaotisk sen för både mig och Tristan, han vägrade släppa bröstet, han gallskrek då, det verkar som om varannan dag funkar bra och varannan inte, suck, i går kväll var jag på väg att ge upp, det är så frustrerande när han blir så, jag tror att han har magont vid den tiden på kvällen, han har börjat prutta väldigt mycket, jag kanske måste sluta med mjölkprodukter under en tid. Jag ska till bvc i morgon, få se vad dom säger. Jag får verkligen ingen ro just nu men........................thats life:/


outfiten igår:)


En lite kille som börjar bli hungrig, kudden var jättegod:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist