begravning

  2011-07-15 / 12:13:45 / Allmänt /

I går var jag på min farmors begravning, vi var bara 4 stycken. Jag hade tyvärr ingen kontakt med min farmor pga olika anledningar som jag ej vill gå in på. Men jag är glad att vi finns så hon ändå fick en hederlig begravning, hon kommer bli spridd i minneslunden på skogskyrkogården. Hon dog bara 6 timmar efter det att Tristan föddes. Kanske betyder det nåt:) .

Har varit till affären en snabbis för att handla blöjor, det är ingen annan som gör det här tyvärr:( , nu äter jag lunch och hör att ett litet liv börjar låta i vagnen:) , ska skynda mig att äta upp maten, sen blir det amma och en film tror jag, det kommer nog bli soffan hela dagen med Tristan :)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist