vilken skitfilm

  2011-02-27 / 11:48:08 / Allmänt /

I går kväll bytte jag ut melodifestivalen mot en film för jag tyckte det bara var skit låter, men filmen var inte så mycket bättre. Vi såg VALHALLA RISING, trodde faktiskt att den skulle vara bra men den var skit eller såg förstod jag den inte, den riktigt skum och Mad Mikkelsen säger inte ett enda ord i filmen, ingen film jag rekomenderar.

I morgon blir det att gå upp som vanligt men jag ska inte till jobbet, jag har planeringsdag med facket sen har jag semester resten av veckan, det är ju sportlov:) , jag ska passa på att träffa både min mamma och lillebror, jag träffar dom inte så ofta. Jag har ett läkar besök och ett tandl besök denna vecka, jippi för tandl, eller hur! NOT!! Jag har slarvat med tänderna, fy på mig!!

Fastna i en film på 4an, spy kids 2, lite mesig men det får duga. Vi syns........................senare


See you♥♥
oh no, vilken töntig film:(




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist