vad ska göras

  2011-02-13 / 12:58:37 / Allmänt /

Så är klockan tjugo i ett:) , sitter framför denna data och kollar på tv samtidigt. Kollar på The Rachel Zoe Project, man fastnar i detta skitprogram. Hon är sån skit boss, ingen stake för femöre, jävla mes. Hur kan man låta sina anställda bete sig på det sättet.

Vad ska jag göra idag? Jag skulle behöva en promenad, solen skiner och det verkar underbart ute men orkar jag, jag är så trött idag. I morse var det full ös på bulan, jag kände faktiskt sparkarna med handen, det är verkligen underbart, jag känner att den rör sig nu i magen, kan kännas lite obehagligt samtidigt som det är underbart;), jag tycker sparkarna blir hårdare för varje dag som går:)

Det jag vet att jag ska göra idag är att fixa till akvariet, hoppas sonen kan hjälpa mig att sätta akvariet på plats:)

Dags för nästa program- Date my Ex: Jo and Slade


See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist