som har hänt idag

  2011-02-26 / 19:22:31 / Allmänt /

Natten har inte varit så bra, jag vill ha mycket plats i sängen och den platsen finns inte, tyvärr:(
Bulan rör sig väldigt mycket just nu, även när det är dags att sova:(
Jag började dagen vid 11 tiden, åt lite frukost och kolla på tv, jättekul:(-NOT!!
Jag bestämde senare för att ta en promenad ner till affären, tänkte handla en pizza och toapapper. Det lilla promenaden var jobbig, magen var nästan hård hela tiden, suck. Promenaden fram och tillbaka tog säkert mer än 40 minuter. Vilken energi det tar av mig när magen blir så där hård så fort man rör sig, det är så jobbigt och frustrerande när man inte kan röra sig som man vill. Man får väl hoppas att man slipper bli sängliggande resten av tiden, det är lite mindre än halva kvar:), börjar få ont i ryggen också av att ligga men vad gör man inte för det underbara underverket i magen=D
Nu kom jag på vad jag skulle göra idag, jag skulle ju läsa bok,haha, minnet är alldeles för kort:)
Nu är det återigen full fart i magen, en riktig kämpe/kämpa;-D

40 minuter kvar till deltävling 4:) jag väntar o väntar o väntar...................................................................


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist