krägga

  2011-02-13 / 00:22:06 / Allmänt /

I morse satte jag kurs mot Krägga. Åkte strax efter 10 i morse och kom fram strax efter 12.
Jag har haft en trevlig kväll med trevliga människor, fick träffa min kära mamma också. Vi har firat Marias mamma. Vi åt god catering mat, laxen var gudomlig, mums!! Det var trevligt att träffa alla, det är många av dom som man vuxit upp med men som man inte träffar så ofta tyvärr:( . Det har varit fullfart på bulan idag också, även nu när jag skriver detta, kanske det är så att den vill gå och sova, nu får inte mamma vara uppe längre tycker den.....eller inte, hihi. Ojojoj jag är långt över min sovtid. Jag kan aldrig gå och lägga mig när jag kommit hem utan jag måste kolla tv en stund och varva ner men jag fastna här istället. Jag älskar livet just nu:)
Time att nanna kudden nu kanske. Vi synes:)


See you♥♥


Jag på avslutning i femman:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist