jobbig dag

  2011-02-21 / 20:39:03 / Allmänt /

Börja jobba vid 8 tiden i morse, blev lite sen pga tåget, inget ovanligt, så jävla trött på tågen som aldrig kan komma i tid:(
Träffade en sjukgymnast idag för att få lite tips och råd och för att kolla bäckenet, jag trodde jag kunde ha ischias men det hade jag inte utan tyvärr har jag början på foglossning men det behöver inte bli värre utan det kan stanna upp. Har fått övningar att göra, även råd på vad jag ska tänka på ex hur jag går, står, reser mig från stolen m.m . Jag ska helst inte gå i trappor så jag får ta hissen 1 trappa upp till hemmet:):), jippi:) . I natt ska jag pröva att ligga med en kudde(hihi) mellan benen för att belasta så lite som möjligt på bäckenet:) , hoppas jag sover gott. Ska även börja med vattengympa för gravida. Det blir nog bra det här:):)

Det har varit en jobbig dag idag med mycket sammandragningar, så jävla jobbigt för man måste stanna upp. Som sjukgymnasten sa att jag måste lyssna på kroppens signaler. Tyvärr fick jag springa lite till tåget mitt i sammandragningar men det släppte sen. La mig på soffan en stund när jag kom hem innan det var dags att laga mat. Det blev mumsig mat, mannen var så snäll och gjorde potatismoset, till det blev det lax med grönsaker som broccoli, spenat, brysselkål, lök och majs, salt, peppar, så jäkla gott.

Nej nu måste jag vila om jag ska kunna jobba i morgon:)

Love you:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist