jobbig dag idag:(

  2011-02-04 / 20:24:38 / Allmänt /

Började morgonen med en frukost hemma, nåt som bara händer på helgerna. Sen blev det besök hos BM, fick lite papper och en mapp som ska med när det är dags för förlossning:):)
Kom till jobbet vid kvart i nio, jag börja kl 9, ringde och beställde tid hos sjukgymnasten för att det behövs ett bra underlag som behövs om jag blir sjukskriven och ansöker om havandeskapspenning, försäkringskassan är lite hårda:)
Det komiska är att jag får en tid till sjukgymnasten kl 13 den 14:e feb men men kan ej, dum tid att gå från jobbet, fanns inte ny tid förns den 21:a feb 8.30, jag tyckte det var ok för jag hade ju inte så ont....... ELLER HUR!! Efter samtalet skulle jag böja mig ner och knuta skorna, aj aj aj det skar som en kniv ner i skinkan, sen hade jag sån smärta till och från hela dagen idag. Hoppas att det hjälper av att vila nu i helgen, skönt att det kom nu idag fredag, annars kanske jag inte hade jobbat mer denna vecka och jag vill ju jobba så länge det går. Jag har ju trott på foglossning men jag tror det är ischias, suck, det gör så jävla ont när nervern kläms.

Gick till affären efter jobbet och handlade lite tungt men jag har en sån snäll son som mötte mig vid tåget:):):):)
Håller på att tvätte lite i tvättstugan nu men sitter i soffan mellan "passen" dit.
Snart blir det chokladpudding och vispgrädde:):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist