hur dagen varit

  2011-02-14 / 18:51:17 / Allmänt /

Morgonen började med uppstigning vid 7.20, brrrrr, det var ju varmare i sängen. Klädde på mig, borsta tänderna, kolla graderna ut, brrrrrrr, 20 minus, fy fan, det blev termobyxorna på till tåget och som vanligt förseningar, nu var det säkert för att det var kallt ute vilket det aldrig är på vinter, suck!!

Idag har vi haft ganska många barn och det blev ju att vara inne för det var 22 minus i centrum, det är alltid kallare där:( . Det har varit ganska lugnt på barnen idag. Vi fick tyvärr sova inne idag pga att dom inte skotta bredare gångväg, vi kan inte köra våra sovvangar, det är tvillingvagnar. Nån av oss får kanske gå ut och skotta bredare gångväg, inte ens våra föräldrar får plats att köra sina vagnar där, dåligt:(, skitdåligt:z .
Jag sluta 16.00 idag.
När jag kom hem står det blommor på min stol vid matbordet, dom var jättefina. Jag gick och köpte choklad till mannen och sonen:) , sonen blev nöjd. Bulan får vänta till nästa år:)
Mannen är inte hemma i kväll, synd men det är lugnt, vi kan fira i efterskott:):)

Nu har jag ätit middag och sitter och kollar på teen mom på mtv, jag gillar den serien, det måste vara tufft att bli mamma i 16 års åldern, jag tyckte det var tufft att vara 19 år och få barn men man anpassar sig:):)
Ska lite mera mat:)


See you♥♥


Happy Valentines day everybody ♥♥





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist