hemma hela veckan

  2011-02-23 / 11:16:29 / Allmänt /

Dagen kändes jättelång i går i soffan. Har haft svårt att sova i natt, inte för magen men för nåt, vet inte vad. Jag som har sovit så bra dom senaste månderna, suck:(


JÄVLA GRANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir så irriterad på detta jävla dunkande, vi stort tyvärr vardagsrummerna vägg ivägg och nån av dom verkar inte jobba, så då spelar man så jävla högt så man inte hör tv, håll käften!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu återgår vi till mig själv.


I dag är det full fart i magen på bulan:) , har blivit beodrad att ligga i soffan resten av veckan av BM. Det är bara att göra som hon säger:)
Nu ska jag kolla film och lägga mig i soffan:):)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist