denna dag

  2011-02-15 / 16:53:11 / Allmänt /

Kändes som om jag fick gå upp i ottan i morse, började jobba 7.15, det är jättetidigt tycker jag. I morse var det -11. När jag kom till jobbet blev frukosten försenad för att kylarna kokade, not good, men tillslut fick vi frukost, mums. Efter 9 tiden så bestämde jag mig för att ta med dom "stora" killarna ut på gården, kände att jag måste ut, dom andra blev kvar inne. Oftas är det så tråkigt på gården om man går ut själv med barnen så jag bestämde att vi skulle gå på promenad och det uppskattade killarna. Dom prövade snöhögarna som fanns typ överallt och så hann vi se tåget, 2 gånger. Det blev en toppen promenad, killarna var såååååå nöjda:):)
I dag har livmodern tränat, jag har känt mig som en spärrballong:) och flodhäst:)

Just nu är jag jättetrött. Har lagt köttfärs i "blöt", ska göra middaqg så småningom för andra veckan i rad typ, det börjar bli lite träligt att stå och laga mat varje dag:( men men, vad är en bal på slottet?



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist