bambi på hal is

  2011-02-03 / 18:39:11 / Allmänt /

I morse blev det snigelfart till tåget och från tåget till jobbet, det är så jävla halt ute, jag får verkligen inte ramla, faan man vågar ju knappt gå ut. Fryser det till nu så ojojoj, stackars oss människor, då blir det verkligen bambi på hal is. Våra utegård på jobbet är också isig så ja, vi har varit inne idag. Tur att det inte har varit så mycket barn:)
Det har varit en bra dag enda fram tills eftermiddagen, ungefär en timme innan jag ska gå hem så sitter jag med några banr på golvet och leker och där ska jag inte sitta:(, jag har ju haft ont i bäckenet på vänster sida men det har lagt sig, trodde jag, eller hur, jag gjorde nåt med vänterben när jag satt på golvet och gjordens smärta ner i skinkan, smärtan kom ytterligare en gång och det var längesedan jag kände sådan smärt, tårarna va inte långt bort, fy fan vad ont det gjorde, kände av i skinka enda till det var dags att gå hem, måste tagga ner lite.

Jag gick och köpte pizzakit, så nu är min pizza färdig, det blev på med räkor, fetaost, hallomi, spenat, sparris och ost, mumsigt:)

Nu ska jag äta:):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist