nästan en vecka sedan

  2011-12-15 / 16:35:36 / Allmänt /

Känns som om det är dags att skriva lite, snart en vecka sen:(
Vet ej vad jag ska skriva trots att det händer så mycket just nu.
Under snart två veckor så har vi haft en skrikade bebis vid läggdags på kvällen eller inte skrikande utan mera hysterisk:( , detta har gjort att jag försökt göra om rutiner som egentligen är korkat med tanke på att rutinerna innan funkade, tror att han har en av alla dessa jobbiga tillväxtfaser. Han har även under denna period fått en tand:)

I dag har vi varit på babycafe och fyndat på geggamoja. Hitta fina kläder men jag tycker att det kunde ha varit lite billigare men men inget att göra åt.
  

 
Före babysim                                               


Efter babysim




Far och son

  

Han drar sig upp själv från mitt knä till soffan, jag håller handen under som stöd bara om han skulle ramla, har på film när han drar sig upp:)







See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist