lördag

  2011-12-17 / 08:35:42 / Allmänt /
Vilken jävla jobbig natt, hur länge ska denna tiilväxtfas sitta i, plutten har vaknat hur många gånger som helst. Han somnade kvart i nio i går kväll, men sov lite oroligt, han åt ganska mycket i går så detr kan ju ha varit magen, inatt blir det nog våran säng som gäller, orkar inte springa upp hela tiden, suck. Det kommer bli en lååång dag idag känns det som. I dag blir det besök i krägga, lillman har kalas, han fyller 2 år men inte förns den 23 dec men då är dom borta så kalaset hålls nu, trevlig att träffas igen:)
Nu är plutten fått sin gröt och ligger nu och gymmar i babygymmet, jag ska ta en dusch och sen ska vi åka vidare här i livet i detta mörka gråa landskap, hihi

Jag är trötttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



Min glada tomtenisse:) , han är så underbar min lillaplutt och min stora pluttis är lika underbar:)



See you♥♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist