i morgon

  2011-12-15 / 22:27:46 / Allmänt /

Vad står på schemat i morgon, ingenting, vi ska nog bara vara hemma, kanske måste åka ner en snabbis till centrum men då blir det nog bärsele, måste fylla på med efterrättspure och gröt och det jobbigaste är att den gröten han äter finns inte på Ica kragsta så jag måste ner till centrum varje gång, suck, men sånt är livet. I morgon kommer också mina söners farmor för vi ska på julbord tillsammans och det ska både bli gott och trevligt och det är Tristans första julbord men det går säkert bra, lite mat har jag kvar i tuttarna:)

Under en två veckors period nu så har jag haft väldigt tuffa sövningkvällar, vet ej varför, kan vara tanden som kommit fram eller så är nåt annat, han vaknar ganska mycket på nätterna nu, vet ej varför, det är väldigt jobbigt och frustrerande att inte veta vad som är fel men det börjar bli lite bättre igen, hoppas hoppas.
Nu är klockan över tio på kvällen och jag måste lägga mig, hans nya rutin är att vakna vid tolv halv ett numera och inte vid två tre, hm.... men men.
En ny dag i morgon och nya upplevelser:)
Kram:)


See you♥♥

   




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist