en vecka sedan

  2011-12-30 / 23:39:46 / Allmänt /

Herre gud vad tiden rullar på:) . Ser att det är en vecka sedan jag gjorde ett inlägg.
Kan berätta att vi firade jul hos "svärmor" ute på vätö tillsammans med Tommy, Rebecca, Hedvig och Lovis, även storebror Niklas var med. Vi hade trevlig med god mat och tomte och kalle anka får vi inte glömma. Jag fick äran att vara tomte, det var riktigt roligt:) . Jag tror att både Niklas och Tristan blev nöjda för sina paket. Vi åkte hem på juldagen:)
Vi hade en överlycklig bebis så gymmade på som sjutton när han hamna i babygymmet när vi hade kommit hem, en helg utan att få gymma lite, not good, hihi

Och den härliga snö lyser med sin frånvaro, sååå jäkla tråkigt. Börjar bli lite trött på blåst, grått och regn, suck:/

I morgon är det nyårsafton, vi kommer fira hemma med några vänner, det kommer bli en heldag:) , få se vad som hittas på, tanke var ju att vi skulle åka pulka men, hallå snön!! Var är du!!!????

I dag har vi varit hos Åsa och bytt julklappar, det är lika roligt att ge som att få tycker jag:)

Nej, nu måste gå och lägga mig, klockan är tjugo över elva, suck.
God natt så syns vi i morgon:)



See you♥♥

första paketet :)






Bollen gilla han jättemycket:)

En utav stora sonens julklappar, en slips som spelar och blinkar, en riktig härlig tomteslips, hihihi

Mitt i julklappshögen:)

Äntligen hemma i mitt kära gym:)

En tröttis som inviger sin "nya" bilstol :)


Nu räcker det för denna gång:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist