vilken slarvmajja

  2011-08-10 / 23:04:09 / Allmänt /

Ojojoj, vad längesedan jag skrev, har inte varit hemma sen i fredags, kom hem igår. Vi åkte i fredags till vätö, sista helgen på cupen, vi kom på tredje plats, bra jobbat vätö. Sen på söndag eftermiddag drog vi vidare till Åsa på väddö, vilket underbart landställe dom har, så gulligt och mysigt:)
Vi kom hem i går eftermiddag.
På kvällen var tyvärr Tristan hysterisk, han blir så när man varit bland mycket folk men han somna tillslut i sin säng:) men speldosan, nappen och snuttefilten. Har precis prövat samma rutin i kväll och än så länge så funkar det:)

I kväll har vi varit på ett årskalas och vi fick även med oss Tristans storebror Niklas, jätteskoj tycker jag, han är ju min lilla pluttis trost att han är nitton år, hihi.

I morgon blir det bvc besök och sen en sväng förbi jobbet, ska bli kul att se sina kollegor igen, jag kan ju inte hålla mig borta från jobbet:)
Håller just nu på att föra över bilder från mobilen och hit.


sover gott i regnvädret på väg hem från täby centrum:)

Kunde inte låta bli att köpa idag :) , tyvärr så fanns det inte i storlek 56 så det fick bli en 62 men han är snart där så det gör inget :)

Storebror och lillebror, hihi



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist