vet inte...

  2011-08-31 / 16:10:31 / Allmänt /

..riktigt vad jag ska skriva. Jag kan ju börja med att skriva att  jag inte känner mig så snäll just nu mot mannen, stackarn, han får stå ut med mycket:( , han vill ju så gärna mysa lite men jag bara stöter bort honom hela tiden men jag vill ju bara sova, jag jagar dessa få timmar varje kväll och natt. Sova är det enda som existerar på kvällen, hm.....men det är ju lika viktigt med närheten, jag kanske ska ge mig tid till mys för jag tror inte att jag ångrar mig:) , jag kan ju bli lite gladare också av det, hihihi. Jag får väl ta igen den tiden på morgonen. Be nice nu Monica, hihi
Få se vad som händer och fötter:):)



I dag har jag och Tristan varit och hälsat på mormor/mamma på hennes jobb, alla tantalonerna har var så nyfikna på mitt lilla liv, sist dom såg mig var jag stor som ett hus,hihi
Jag bjöd henne på lunch i deras restaurang, vi åt thaifisk med ris, så jäkla gott var det, mumsigt:)
sen tog vi en kaffe i deras personalrum samtidigt som jag ammade Tristan:)
Det  är alltid lika kul att träffa mamma, man får ta vara på den tiden vi ses för det är inte så ofta tyvärr och det kanske bli ännu mindre tid sen om hon flyttar men det unnar jag henne för jag är så glad att min mamma hittat nånsom hon är lycklig med, det är hon värd:) . Jag och Tristan åkte hem vid 13.30 tiden för mamma skulle på möte vid 14 tiden. Tack mamma för några trevliga timmar.




Tristans outfit idag, body från mormor och byxor och strumpor från Anton:)
Brunt är fint:) , han kan ha vissa kläder i storlek 62.



Kan även ha pyjamaserna som han fått av Sandra som är i storlek 62:)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist