vad jag älskar regnväder, hihi

  2011-08-28 / 09:22:45 / Allmänt /

Jag mår så jäkla bra när det regnar ute, vet ej varför men det är mysigt:)
Jag hade en sån duktig lite pojke igår kväll som somna vid 21.30 men som tyvärr vaknade vid 23 tiden när jag skulle lyfta över honom till hans säng:( och han blev jätteledsen så jag tänkte att nu ska han få ersättning på flaska för han har tagit bröstmjölk i flask. Jag gjorde ordning en flaska ersättning men vilken jävla tid det tar att kyla ner flaskan man har ju hunnit slänga fram tutten hundra gånger om men men, skit samma. Jag började ge honom flaskan och det gick bra i början sen blev han ledsen och vägrade ta flaskan så det fick bli tutten men han sov sina tre el om det var fyra timmar så jag ska inte klaga.Jag tycker han har sovit bra inatt bredvid mig, det lilla när negativa när han sover så länge är min bröst, dom blir både stora och hårda som meloner så det blir svårt för han att suga tag men han brukar lyckas efter ett tag. Nej, nu sover han i vagen och jag ska göra mig i ordning för vi ska åka till Åsa och grabbzen och fika lite, det ska bli trevligt. Det blir regnjackan på:)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist