om onsdagen

  2011-08-26 / 10:42:58 / Allmänt /

Jag ligger ju lite efter i bloggandet:) , sorry.
I onsdags så var jag , mamma och Tristan och tog kort på modellfabriken, vi hade jättekul och Tristan var jätteduktigt, det han tyckte var jobbig var tomtebilderna men naken bilderna älskade han, nice var det. Mamma hjälpte ´mig och tog Tristan när det var min tur att fotas. Jag har 432 bilder, hälften i färg och hälften i svartvita. Jag köpte alla bilder för det lönade sig och jag fick fyra förstoringar i utskrift på köpet, mamma fick två av dom:)
Trista var den yngsta där just den dagen. Det som var synd var att han inte kunde ligga på fällen på magen för han kan inte lyfta huvudet ännu, hm....jag har slarvat, han måste träna varje dag, fy på mig men samtidigt är han ju inte tre månader än:)
Efter fotograferingen så åkte vi till Rinkeby, my hometown, hihihi
Vi mötte Peppe vid pizzerian, köpte pizzor och gick hem till mamma för att äta och föra över bilderna till hennes data, sen gick vi hem till Peppe. Jag och Tristan sov kvar där, det är så uppskattat att få träffa min familj som jag inte gör så ofta:) :)
Tristan sov väldigt bra där fram till tidiga morgonkvisten då pruttar man och kräks, hihi och jag gick och la mig JÄTTEsent, inte bra.
På torsdagen var det dags att åka hem, borta bra men hemma bäst. Jag och brorsan gick samtidigt för han skulle till vetrinären med sin hund Astro, han är så jäkla söt och han är så intresserad av Tristan, undra om intresset finns kvar när Tristan är honom hack i hälarna, hahaha :)

I nästa inlägg är det lite bilder:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist