nyheter!!!

  2011-08-02 / 18:31:38 / Allmänt /

Nu har bölden spruckit och det rinner ut var, toppen tycker jag. Jag tror nämligen att det är ett lite hårstrå som ställt till detta, det har vuxit inåt, hm.....det blir att inte noppa hårstrån på bröstet, hihi:)
Jag ringde danderyd tidigare idag för att höra vad jag ska göra nu när den spruckit. Jag blev kopplad till vårdguiden tror jag där en barnmoska tog emot mitt samtal, jag berättade att jag varit på gynakuten igår för bröstet och vill veta hur jag ska göra. Hon ringde upp gynakuten och remissen till ultraljud kommer vara kvar och dom kommer ringa mig, det kan vara så att jag måste få antibiotika eller att dom måste dränera bröstet. Jag började med att lägga kompress indrägnt i alsolsprit med då får jag inte amma med det bröstet så jag tog bort det och har bara torra kompresser på och det funkar lika bra sa barnmoskan. Nu äntligen har Tristan också fått ro, jag gick ut en snabb prommis så att han skulle kunna slappna av och sova, han har nog sovit en timme nu, han har det skönt på balkongen. Nej jag ska återgå till mina sysslor.




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist