natten..

  2011-08-23 / 16:51:08 / Allmänt /

...har varit bra tror jag :). Jag var så optimistisk i går att jag trodde lilla livet skulle somna vid 20 tiden, man kan ju alltid hoppas, han fick lite extra mat från tutten men icke sa nicke. Jag la han i vagen och han sov för stunden men inte tillräckligt djupt. Han somna på "riktigt" vid 22 tiden och 2 eller 3 timmar, kommer inte ihåg. I morse somna han om så vi gick inte upp förns strax innan 9, skönt:) men trots det så är jag såå trött idag, vet ej varför:( . Vi har varit på bvc och vägt och mätt, 4860 gram och 56,5 lång. Vi fick bra komplimanger på hans huvud, det är så runt och fint:), tack tack. Ska även köpa en mjuk tandborste för det kan ha börjat klia i tandköttet, han stoppar gärna in sin hand i munnen nu mera:)
Nu ska jag återgå till mitt pedantiska väsen, gör om i Tristans klädbyrå:)



See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist