minnet sviktar

  2011-08-19 / 17:42:34 / Allmänt /

Hm, vilket skit minne man har just nu, beror det på tröttheten eller vad, hihi? Kommer inte ihåg hur natten varit, jag vet att han somna sent i går kväll och att det inte blir nån kvällssömn för hans del mera, kan jag hålla honom vaken så kommer jag göra det,hihi. Han somna vid 23 tiden och vaknade strax efter 2 tror jag, minnet sviktar där men jag vet att han sov runt tre timmar iallafall :), kanske eller nåt, hihi.
Jag och Tristan gick upp vid sju tiden i morse för att åka till tandläkaren och få min dom. Min lillebror skulle sitta barnvakt och det gick jättebra. Min dom hos tandläkaren blev väldigt positivt, jippi, fickorna i tandköttet har minskat, men nu måste jag bli mycket bättre att rensa mellan tänderna. Jag och brorsan handlade mat på Max och gick till hans jobb för att äta:), det var mycket trevligt att träffa lillebror vilket inte blir så ofta som man skulle vilja:( . Ska nog åka till honom nästa vecka och sova kvar. 
Fick höra av en kollega på brorsans jobb att Tristan är lite lik min pappa, det var kul att höra:)

Avslutade dagen med en fika med Jenny, trevligt trevligt:)

Nu inväntar jag middagen som består av grillad fläskfile i folie, potatis i ugn och sallad, mums.
Lilla livet sover för fullt, han har nog sovit sen 15.30 så det blir inge sova mellan 19 och 21:)

Nu ska jag vara social med Kim:)



See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist