jobbigt...

  2011-08-04 / 13:02:19 / Allmänt /

I går var kvällen jättejobbig, Tristan hade jätteont i magen, så ont har han inte haft förrut. Han ville bara ligga vid bröstet, hm, skitjobbigt men jag fick han tillslut att somna mellan halv elva o elva på kvällen. Tog själv en dusch för att kolla bölden och tvätta rent. Jag kom nog inte i säng förns vid tolv tiden, alldeles försent för min del och jag trodde att Tristan skulle vakna där melan halv ett o ett men jag tror han vakna tjugo över två eller kan det ha varit tjugo över tre, hm....kommer inte ihåg men sen blev det inte mycket sova av. Jag var så trött och irriterad så tillslut la jag Tristan i vagnen och jag blev sur på mannen och gick och la mig i soffan, kommer inte i håg hur länge Tristan sov då men det blev matning i soffan och sen somna han om på min mage, han vakna till liv vid kvart i åtta och då gick vi in i sängen och la oss, mycket skönare att ligga där och amma, sen blev det frukost för mig och Tristan satt i babysittern och prata med sin egen spegelbild, det händer så mycket med han just nu, hihi. Vid tio tiden åkte vi till bvc, han väger 4160 nu och har vuxit en halv cm till 54,5, hihi.
Nu äter jag lunch och han sover i vagnen. Jag måste passa på nu att göra rent hos stackars fiskarna.




En månad och en dag gammal:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist