igår

  2011-08-13 / 09:53:23 / Allmänt /

I går var vi i Krägga på kräftskiva, det var jättetrevligt:) . Tyvärr så har ju Tristan sina skriktimmar mellan 19- ca 21 till och från, han är väldigt svårsövd, jag vaggade honom, Maria vaggade och han slutade till och från, pappa vaggade sen sövdes han av Tina i sin vagn närmare halv tio, äntligen:)
Det är lite nackdelen när man åker bort, man får ingen ro att umgås när han är så men det blir bättre ju äldre han blir:):) , han är annars en underbar och glad liten pojke, som hans storebror var, han var också alltid glad:)
Han somnade runt 21.30, vid 23.30 så åkte vi hem, jag lyfte över honom från vagnen till banrstolen och trodde att han skulle vakna men inte det inte, skönt, han vaknde till liv när jag skulle lägga honom i sin säng men det gjorde ingenting, han fick en ny blöja och mat och somnade runt 01.00 och sov till 03.45, yes!!! Gav mat igen och försökte söva om honom, han sov typ en kvart, sen blir att ligga vid tutten i mammas säng och så har han ont i magen på morgonen, i morse skrek han så ont skrik, har inte hört det förrut, prövade med mat igen, han åt men hade svårt att sova så vid 8.30 gick vi upp. Han blev lagd under babygymmet som jag brukar göra varje morgon som man får äta frukost i lugn och ro och han gillar att ligga där och gymma:). Vid kvart över nio börja han tröttna, la han i vagnen och han somna på två röda, hihi, skönt. Han har sovit en halv timme nu:), min sötnos:)
Jag dricker kaffe och äter kokt ägg och en macka, mums:)






See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist