I dag

  2011-08-22 / 09:07:05 / Allmänt /

Tristan var lite jobbig i går att söva men tillslut så sov han, han somna i sin vagn, liften tog jag loss sen när jag skulle gå och lägga mig och satt den i hans spjälsäng:) , jag tror han somna vid 21 tiden och vaknade 00.20 , jag fick sova 1 1/2 timme. Jag gav han mat och han somna om i liften, han kan ha sovit 1 1/2 timme kanske. Han fick komma och ligga bredvid mig på sin kudde och suga tutte, det har varit en ganska lugn natt, kanske för att jag varit lugn, vi har prata lite, sugit tutte, spytt ner mamma flera gånger, not nice, hela jag stinker så det blir en dusch innan det är dags att åka till jobbet och skitprata lite, hihihi. Nu sover det lilla livet och jag ska äta min frukost färdigt.

Hans outfit idag, rödlila body från pippi och rödlila byxor från mumin:)


Gillar att suga på sin lilla hand:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist