fotomodellerna

  2011-08-24 / 11:16:08 / Allmänt /

here we come:) . Idag sla vi till modelfabriken och ta massor med kort, tyvärr blir det bara jag och Tristan men kanske mamma också, hon ska hjälpa mig med Tristan, min underbara mamma:) , det kommer bilder sen från modelfabriken. Efter detta så åker vi hem till min lillebror och sover där, det ska bli kul.



Igår kväll somna lilla livet vid 21 tiden, jag gick in i sovrummet och gav han mat liggandes i min säng, han åt och han somnade, jippi:) , jag bar över honom till hans säng senare, han vaknade 00.20 , fick komma till min säng för att äta, somna om, blev buren över till sin säng, sov tror att han sov nästan 2 timmar. Fick komma och äta mat igen sen och blev kvar i mammas säng till 7 tiden då han blev vaggad i vagnen och sov till 10, jippi!!

Nu är det dags att duscha:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist