få se...

  2011-08-02 / 14:34:39 / Allmänt /

....om jag orkar..... Jag tog ju lite bilder från skärgårdscupen men det blev från bara två matcher tror pga att jag passade andra barn men men, lite bilder kommer nog så småning om.
Helgen var så där. Vi åkte ju till vätö på torsdagkvällen, mannen åkte direkt till cupmötet när vi kom ut, vi var ganska mycket sena men det märks att vi har en lite så just nu styr vårat liv, hihi
På fredagen var det förberedelse inför cupen, sätta upp partytält m.m
Det blev en ganska jobbig fredag, med mycket stoj hemma, jag och "svärmor" var kvar hemma med barnen, det var lite påfrestande men det gick men både jag och "svärmor" var riktigt trötta sen på kvällen. Tristan sov ganska bra där:)

Lördagen var väldigt lång, vi åkte ner till strax innan åtta på morgonen, jag och Tristan var vakna och hade liten pratstund i sängen som vi brukar ha nu varje morgon, den stunden är såååå underbar:):), i like♥♥ så vi bestämde oss för att åka med mannen, då fick vi också åka bil.
Tristan gjorde inte så mycket väsen av sig, bara vid hungertiderna. Vi komhem vid halv sex på kvällen, jag kände dess värre av mitt onda bröst. När vi ätit middag väldigt sent så blev det väldigt rörigt, barnen var jättetrötta, det hade varit en långdag för dom, i och med att det blev rörigt och livligt fick Tristan nog, han böjade skrika hjärtskärande, han fick nog och det var jättesvårt att få han lugn igen, det knappt så att det gick med tutten, till slut så somna han tryggt och jag hade så jävla ont i tutten den dagen, jag mådde så dåligt på kvällen. Jag var tvungen att ta två alvedon och nannade kudden och då bestämde jag mig för att inte vara med på cupen, det var så påfrestande med en liten bäbis och en "storbäbis" att ta hand om.
När jag vakna på söndagmorgon så mådde jag mycket bättre och bestämde mig för att följa med iallafall men vi var inte vid cupen förns vid tio tiden, då började våran första match:) , det blev även den dagen väldigt lång men jag mådde bättre. Vi kom hem till "svärmor" sen för att äta middag och för att åka hem till v-tuna, skönt att komma hem:):)
Kommer inte i håg hur söndag kvällen.

I går morse så åkte jag och Tristan till husläkaren för att kolla mitt bröst som är så dåligt:)
Jag fick nr 20 på deras lättakut, suck, fick vänta över en timme:/
Fick remiss till gynakuten på danderyd, även där var det väntetid, jag fick vänta i 6 1/2 timme, sista timme var jobbig för då var Tristan inne på sin skrik tid annars så var det ok att vara där:)
Det var folk som väntat längre än mig. Fick träffa läkaren till slut men det blev inte den läkaren så förlöste Tristan, han var det första jag såg när jag kom in på gynakuten, visste inte att han jobbade där, det var kul att se honom men jag var för blyg för att prata med honom:(
Läkaren kollade med ultraljud om mjälkgångarna var täppta och jag tror att dom inte var det, men gud va ont det gjorde när hon drog ultraljudsgrejen över bröstet men mest på bölden........det går inte att beskriva smärtan men fy faan vad ont det gjorde, fick även han Tristan i knät för han var skrikig sån tur så tänkte jag på att jag hade honom i knät annars så hade jag nog kramat honom väldig hårt eftersom det gjorde så fruktansvärt ont. Läkaren skulle skicka remiss till en annan avd som har bättre ultraljud.
Jag väntar fortfarande hemma på att den avd ska höra av sig.
Hoppas dom ringer idag. Jag får vänta och se.



See you♥♥


Lovis och Hedvig i lekar tagen.

farmor o lovis

hedvig

pappa o Tristan




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist