en ny morgon:)

  2011-08-21 / 09:15:07 / Allmänt /

Så var det söndag och en ny dag till mötes. Vad ska man göra idag? Vädret ser lite bättre ut idag trots lite gråa moln:(
Hur har natten varit?
Jag fick han att somna vid 20.00 tiden i går kväll och han sov till 23.00, tre  timmar, toppen:)
Fick mat och somna runt 24.00 och sov till 02.00, tyvärr så blev det bara 2 sammanhängande timmar för mig, han sov ju sina tre timmar innan. Det gick inte att söva om honom i mannens säng(han var på fest, så vi hade hela sängen för oss själva:) ) . Nackdelen när han strular är att jag är så trött och tålamodet är på noll men jag fick han att somna om i  vagnen som ställde in i sovrummet. Han sov nog bara en timme tror jag,suck:(
Det blev blöjbyte och av med pyjamasen och få mat liggandes brevid mig, därför har han ingen pyjamas på sig, lite hud mot hud:)
Fick ta en paus, Tristan blir trött efter en stund i gymmet och vill sova, han somnar på tre röda, så nu sover han en halvtimme minst hoppas jag, jag ska lägga mig i soffan en stund:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist