eftermiddag

  2011-08-17 / 16:49:28 / Allmänt /

Så var det eftermiddag och kvällen närmar sig sakta, ser inte så mycket fram emot det med tanke på hur lilla livet är men det går nog bra, det blir väl en promenad med bärselen, just nu så sover han ute på balkongen:) .
I dag är nog första dagen som jag känt en viss njutning av att vara mammaledig, jag har nog inte kunnat eller känt det tidigare , vet ej varför.
Jag verkligen älskar mina två barn, det känns konstigt att säga två barn men det har jag. Jag tror det känns konstigt med tanke på att Niklas är så stor, hihi. Tänk....jag är två barn mamma, haha :)
Nu blir det soffan en stund innan lilla livet vaknar:)


See you♥♥

Han gillar att skratta:)


 :-)



Ida

Han är så hemskt söt iaf!! =) Väldigt lik sin pappa på en del kort.



kram

2011-08-17 @ 22:37:54
URL: http://pysselpussar.blogspot.com

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist