bilder från modellfabriken

  2011-08-26 / 12:08:12 / Allmänt /

Några bilder från i onsdags:)

Varken jag el fotografen fattade först varför han hängde med huvudet, pucko oss, han ser sig själv i spegeln ju:)





vilken kyfta mellan bröna:)

Jag gillar verkligen mina ansiktskort


   

   
Vi hade sååå jäkla kul när vi tog dessa kort, Här visas lite av dom korten som blev mindre bra:):)




   
Lite misslyckade kort, jag gör det mesta för att få honom att le men det går inte så bra:(




Jag visar bara detta kort, dom andra kort är halvkropps kort och när jag såg dom så, blä, shit vad jag ser tjock ut på dom, jag som börja känna mig så smal efter graviditeten, suck:(
Äh, jag sätter in ett sånt kort iallafall.



Är mera förtjust i ansiktsbilderna, dom gillar jag:)






Hoppsan, han rullar ner:)


Mor och son:)

Hej mamma!
   
aaaaatjooooo!!!!


Det var allt, nej , skoja bara, jag har massor med bilder, men det är "tabu" bilder, hihi, inget naket här inte:)


See you♥♥



Anonym

Åh va söt o fin han är på fällen :)

2011-08-26 @ 20:52:31
Malin

Hejsan! Fina bilder! Kom till din sida när jag sökte runt lite på modellfabriken! De bilder du tog var det något av paketen?

/ Malin

2011-09-03 @ 12:08:52
URL: http://malleliten.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist