bättre

  2011-08-27 / 14:20:34 / Allmänt /

Det känns lite bättre efter en härlig dusch och att han sover än, hoppas han sover en timme minst, tuttarna behöver återhämta sig och fyllas på:) , igår var dom super fulla och inatt med, stora som meloner:) . Jag går nog ut en promenad senare, orkar inte just nu.
Jag har en liten fråga- Vet nån om det är normalt att en bebis kallsvettas när den äter, kan det beror på att den har ont i magen? Den som vill får gärna svara:)
Tack på förhand:)



See you♥♥ 



Maria Jog

Hellu gumman:=).



Adele svettas hon med när hon äter o hon har inte magknip eller så utan bara svettas. Speciellt i nacken kan de bli riktigt svettigt åh det är oavsett om ja ligger o ammar eller sitter. De ligger ju tätt in till oss o sen jobbar de ju med att suga på hela tiden så jag är absolut inte orolig över det. Men ja e ingen expert utan talar bara för min egen erfarenhet:=).



Kram!!!!

2011-08-27 @ 16:03:05
Monica

Jag googlade om svettning och det är normalt tydligen för deras hormon eller nåt är inte färdig utvecklad:) Kram

2011-08-27 @ 22:10:11

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist