ännu en natt med sura miner:/

  2011-08-20 / 09:31:26 / Allmänt /

Fy faan vad jag är trött, vet inte hur länge jag orkar. Jag vet inte hjur jag ska få kvällarna att fungera, pröva olika rutiner för lilla livet men det blir aldrig bra. På natten verkar det som om han få tillräckligt med mat men att han har så jäkla svårt att somn om, han är så ledsen. I natt var mannen på mig om att vi kanske måste börja med ersättning på natten för han kanske inte blir tillräckligt mätt, jag blev förbannad och tog med mig Tristan ut i vardagsrummet där han tillslut somna i sin säng och jag i soffan, ska det vara så här. Jag är så trött. Känner också att jag kan inte sova varje dagtid när han sover, det finns så mycket annat man kan göra på dagen. Jag älskar dagarna men när kvällen kommer så är det lika jobbigt varje gång.

I går kväll så la jag honom i vagnen för jag orkar inte gå och vyssa, jag prövade sängen först men han blir så ledsen och sängen funkade så bra ett tag, han somnade på 15 minuter och nu....så går det inte alls. Det tog lite tid för han att somna i vagnen men jag slapp bära på han, sen när jag gick och la mig så lyfte jag över honom till sin säng och det funkar bra men tyvärr sov han inte länge, han sov 2 1/2 timme bara men jag får väl vara nöjd för jag fick ju sova 2 timmar:) :/ . I bland får jag känslan att han inte gillar sovrummet, vi som haft så mysiga morgonstunder med prat och leenden på morgonen.

På bvc så frågade dom om jag kunde ha han i sängen bredvid mig och det hade jag när han var jätteliten men nu ligger jag inte bra alls om han ska ligga bredvid mig, han tar ganska stor plats i sängen. Vad jag än gör så har jag arslet bak:/

Jag ska ha samtal med våran sjuksköterska på bvc på tisdag och det behövs, jag har så mycket tankar och funderingar.

Jag funderar starkt på att ställa in barnvagnsliften bredvid sängen som han får sova i, jag behöver bara ge han handen om han är otrygg, jag ska kolla idag så den får plats berdvid sängen, liften fungerar som en vagga också, jag testar så får vi se:) , kan gå, det kan ju vara så att han är en väldigt otrygg lite bebis på kvällar/nätter.

Något måste jag göra för att få mitt nya liv att fungera för just nu så..............ja, jag vet inte:(



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist