veckan börjar bra:)

  2011-04-11 / 16:05:42 / Allmänt /

Började klockan åtta i morse, jag var väldigt trött, har sovit dåligt i natt, en väldigt svettig natt:(
Det har varit en lugn dag trots 11 barn. Vi fick fiskburgare idag till lunch, så jäkla gott, mums:):), jag äter alldeles för lite fisk, det känns i kroppen när man äter det, det är samma med kött men grillperioden börjar nu så jag lär nog få massor med kött innan sommarn är slut:)

Har varit hos läkaren idag och kollat lite i m....., ingen tapp är öppen än, bra bra, som det ska vara. Har fått utskrivet bricanyl och nässpray med kortison, jag är ju så jäkla täppt i näsan, så jobbigt:(
Nu jobbar jag halvtid i två veckor till sen blir det väldigt skönt att få vara hemma, det behöver jag:)

Dags att hänga bebistvätt:):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist