trött på jobbiga nätter

  2011-04-15 / 18:14:55 / Allmänt /

Gick och la mig som vanligt vid 22 tiden igår, låg och läste en stund sen kom john blund :)
Efter en stund i sängen så kommer klådan och krypningarna i benen, så jäkla jobbigt för jag vet inte vad man kan göra åt det. Jag beslutatde att lägga mig på soffan eftersom jag bara ligger och vänder mig hit och dit. Sov nån timme hit och dit tills klockan fyra i morse då somnade jag djupare men då ringde ju klockan vid tjugo i sju, vi skulle på våran första förlossningsförberedelsegrupp, det avslutades med en film där det visas en förlossningen och mannen tittade också, det var frivillit. Nästa vecka handlar det om smärtlindring, yes yes, jag hatar smärta.
4 arbetsdagar kvar, yes yes :)

Nu är det dags att fixa till potatismoset:)


See you♥♥  




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist