söndag :)

  2011-04-17 / 12:05:40 / Allmänt /

Har legat länge i sängen idag, det behövde jag:)
I går var vi på vätö, hela fotbolllaget skulle träffas inför skärgårdscupen, det är vi som har äran i år att ha den, jag ska hjälpa till så mycket jag kan, hoppas på en sovande bebis under tiden, hihi och att jag mår bra själv och att jag orkar:) , det blir ju ingen fest tyvärr för min del sista helgen men jag och bulis ska hjälpa till duka och sånt.
Det var en ganska jobbig dag trots att det var kul att se alla, det blev mycket sittande och mycket hålla i Hedvig och Lovis prata för fullt. Vi var inte hemma förns efter halv elva i går kväll. Hade jättesvårt att sova när vi kom hem men när jag väl somnat så måste jag nog ha sovit gott. Ska äta lite lunch nu och ringa en vän och se om dom är hemma eller om dom är ute i det fina vädret:):)


Vilken mes Jonas Hellberg är, superstylisten på 3 an, åh vilken mes:/ , men det finns inte så mycket annat att titta på:/


See you♥♥
 



Hille

Ja han e bara för mycket den där Jonas kul o kolla just därför :P

2011-04-17 @ 16:18:41

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist