sista dagen idag

  2011-04-21 / 18:48:40 / Allmänt /

Började jobba klockan halv åtta i morse:), fick en riktigt god frukost, mannagrynsgröt:)
Det var inte så mycket barn idag, 7 stycken, vi gick ut vid halv nio i morse, det var såååå skönt ute:):)
Barnen njuter så himla mycket av att vara ute nu när dom slipper alla vinterkläder. Jag slutade vid halv tolv i dag men stannade en timme extra och fikade:):). Hade ganska mycket smmandragningar på vägen hem så det var bara att ta en bricanyl när jag kom hem. La mig i soffan och bara njöt:):)
Jag fick bäbiskläder av ett av mina barn på jobbet, så jättegulligt. nu har jag suttit upp jättelänge så jag måste lägga mig ner.
Bilder på kläderna

Barbapapa body, så söt:)

En tröja

Mjuka jeansbyxor, såååå söta:):)

Tack tack, kläderna är såååå söta:):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist