så var man hemma

  2011-04-05 / 11:07:08 / Allmänt /

I morse började jag redan halv sju, personal som är sjuk så jag fick ta öppningen, började egentligen kvart över sju, så jag fick gå hem redan vid tio tiden, så skönt. Börjar känna av foglossningen nu och det trycker väldigt mycket på ryggraden, jag börjar bli tung med andra ord, hihi :) . Jag har ju några veckor kvar innan den ploppar ut:):)
I slutet på april ska jag och Maria shoppa lite i Ullared, hon drar mig i rullstol som finns där och jag drar kundvagnen, hahaha, vi har planerat in i minsta detalj:) hihi. Det blir lite grejer till bulan så kanske nåt till Niklas och mannen:)

Nej nu är det dags att äta, jag är jättehungrig:)



See you♥♥



Åsa

Hörru, jag då! Ska inte jag få nåt oxå....? ;)



Ha så trevligt

2011-04-06 @ 15:15:43
Monica

;-)

2011-04-06 @ 15:19:14

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist