så var det lördag:)

  2011-04-02 / 11:48:45 / Allmänt /

Vad händer en lördag???? Känns som inte så mycket:(
Kanske ska till "svägerskan", det är nära och bra och det jag orkar. Börjar bli lite trött på att inte orka så mycket. Har nog väldigt lågt blodtryck eller så är jag yr för att jag sitter och att ryggraden pressar på nån nerv, kände samma i går men då satt jag väldigt mycket hemma. Jag tror lilla bulis drar med foten eller handen läggs livmoderväggen till och från, det gör såååå ont, inte skönt alls:(
Oj vad du sparkar, fullt ös i magen och det blir hårdare och hårdare sparkar. Känns som om bulan börjar få mindre och mindre plats.
Strax är det dags att göra lunch, det blir kött och pommes och kryddig beasås, mumsigt.
Räcker för nu:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist