så var det dags igen....

  2011-04-01 / 11:27:13 / Allmänt /

med detta skällande.................
Vaknade vid halv nio av att ena hunden står och skäller och den skäller fortfarande och klockan är nu kvart över elva. Jag vet inte vad jag ska göra, har både pratat med grannen och lagt lappar i brevlådan. Jag har ju svårt för att bli arg på folk mellan fyra ögon och säga det arg för när dom väl skäller så blir jag så förbannad och irriterad. Det är ju även synd om hundarna som man också blir irriterad på fast det egentligen är synd om.
Jag la en lapp i förra veckan till grannen, då hade samma hund skällt i 2 timmar innan nån kom hem. Jag skrev på lappen att det inte är ok att dom står och skäller och att hon måste lösa detta.
Jag bestämde mig för att vara hemma idag för att jag har ont i halsen men det ångrar jag nu, hade haft det lugnare på jobbet. Hur ska det bli sen när bulan kommit.
Om jag bankar i golvet och skriker tyst så tystnar det för stunden men ska jag behöva göra det hela dagen idag, för den kommer skälla hela dagen, har dom väl börjat så blir dom inte tysta:/
Vilken skit dag idag, jag får gå ut en stund, måste handla mjölk tyvärr men ute skäller inga hundar iallafall.
Jag har mailat föreningen nu och dom har nån lösningen eller råd att ge mig om hur jag ska göra i detta fall, jag ORKAR inte mer.
Hundarna är en utav anledningarna till att jag har bott i huset, så skönt att slippa grannar under och över. Det verkar bara jag som blir störd av dom eller?
Nu räcker det med att spy galla.



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist