Näst sista dagen

  2011-04-20 / 15:19:39 / Allmänt /

Morgonen började med två timmar med förlossningsförberedelsegruppen. Det handlade smärstillande och kejsarsnitt. Sista kvarten visades en film om akut snitt men vi stannade inte kvar för att titta, det visas ju sånt i en unge i minuten:)
Gick och jobbade en timme sen var det dags att träffa läkaren för ett nytt intyg som jag hoppas att försäkringskassan godkänner nu så jag kan få mina pengar någon gång, börjar känna mig väldigt fattig. När jag kom tillbaka till jobbet så åt jag en jättegod påsklunch. Efter lunchen fick jag lite presenter, jättefina var dom och söta.


sååååå söt:)

Dessa två presenter fick jag av hela stugan:):)




Denna fick jag av mina kollegor på min avd, i rumpan står det bäbis:)
Fick även godis, jippi!!!



Tack så mycket mina kära, roliga kollegor:):)



See you♥♥



Ida

sött - både godis å bäbbekläder =)

2011-04-20 @ 19:55:34
URL: http://pysselpussar.blogspot.com

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist