mår lite bättre..

  2011-04-28 / 18:24:40 / Allmänt /

..nu. När jag kom hem efter föräldrargruppen i morse så blev det en frukost sen blev det soffan som jag somnade i. Jag behövde den sovstunden:) . Har tyvärr haft jobbiga sammadragningar i dag. Trättade BM i eftermiddags, och det visar sig att bulan ligger med huvudet nedåt:) . Snart blir det ultraljud igen för att kolla hur stor/lite bulan är:) , det ska bli kul nu när den är så stor:)
Gick förbi jobbet på vägen hem och hälsade på, det är så härligt när barnen saknat mig, flera barn kom fram för att kramas:):) , det är det som är en stor del i att man vill jobba med barn:):)
Gick även och handlade lite innan jag tog tåget hem. När jag kom hem så var det dags att ta en bricanyl. Hoppas denna natt blir bättre. Ska försöka sova så länge det går i morgon för på eftermiddag blir det besök till rinkeby, ska åka tillsammans med Maria hem för vi ska till Ullared på lördag. Det kommer gå sakta men säkert där:)
Nej, åter till soffan känner jag:)


See you♥♥

en fjäril:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist