mår inte bra...

  2011-04-18 / 16:12:54 / Allmänt /

....just nu. Vet ej vad det är men jag har ont på höger sida, vid ljumsken och det går nedåt i benet och i skinkan. Förhopningsvis så är det "bara" foglossning. Har en känsla av att jag rört på mig för mycket. Bulis får inte komma nu. Jag hoppas det lägger sig. Det blir soffa med en kudde mellan benen:/
Fan vad jobbigt. Har tagit en bricanyl också så få se vad som händer.


See you♥♥



Ida

När det går ner i skinkan och benet så kanske det är ischiasnerven som du känner av? Så där får jag ibland, mamma säger det låter som ischias iaf... Ska inte va nån fara men jobbigt är det...

Skönt att det gick över.



Kram

2011-04-18 @ 22:12:30
URL: http://pysselpussar.blogspot.com
Monica

Jag trodde verkligen att bulan skulle komma igår för att jag inte kände igen smärtan men jag har ju foglossning och gick mycket i trappan igår så det var nog det som spökade:/ , eller så hållen bulan på att fixera sig, det kan ju hända nu i vecka 31, så få se vad BM säger nästa vecka:) Kram

2011-04-19 @ 10:47:58

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist