lördagen :)

  2011-04-09 / 18:33:39 / Allmänt /

Lördagen har varit bra. Vi gick upp mellan 9 och tio och åt frukost. Mannen åkte i väg en stund och jag la mig i sängen igen och filosoferade, det är så skönt att ligga i sängen, det blir inte så mycket i sängen sen när bulan ploppat ut;)
Vid ett tiden så var det dags att åka på dop, det var ett fint dop. Han var så söt lille Max. Efteråt blev det smörgåstårta, bullar, kakor och vanlig tårta, mums:)
Vi kom hem vid 17 tiden. Fick en påse bebiskläder med mig hem av min kära "svägerska" Rebecca. Jättefina och söta kläder i både vitt, blått, lila, brunt m.m :):). Jag lääääängtar så efter bulis:):)

Nu är det dags för pizza och väckning av sonen som ska i väg:)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist