lite dåligt...

  2011-04-22 / 13:53:35 / Allmänt /

....samvete. Hm, jag har lite dåligt samvete för att jag inte följde med till huset i morse men halv natten har varit jobbig, det är så jobbigt att ligga ner:/
Mannen var så snäll och gjorde frukost också i morse, fy på mig:( , undra om han är sur på mig idag. Funderar på att promenera dit men jag orkar inte hela vägen så jag funderar på att ta tåget till centrum och gå där i från och så kan jag ringa när jag inte orkar mera. Fast jag känner så mest bara för att jag har dåligt samvete för mannen, jag hatar dåligt samvete:/
Ska jag pröva att cykla, undra om man kan cykla med en stor mage, nej el jo..............hm jag får prova en annan dag men tror inte det går för att jag har en cykel som man lytar sig långt fram på och då kommer jag slå i magen varje gång jag trampar så jag får nog skippa den tanken;)

Vad ska jag göra nu, är lite rastlös men det är mera för dåliga samvetet:/
Jag ska börja med att ringa mannen nu och höra hur det går:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist