kollar filmen....

  2011-04-12 / 15:03:53 / Allmänt /

.....bröderna grimm, vilken jäkla bra bild när man har ny tv. Har tyvärr varit på väg att somna några gånger, nu gör jag pommes i ugnen, är så sugen på nåt hela tiden, det behovet börjar bli jobbigt. Önskade att jag hade mera sexbehov i stället för matbehov, hihi :) . Har för tillfället gått upp 10 kilo, jag hoppas det bara är magen som väger det, hihi, det känns så iallafall:) . Undra hur tufft det blir att komma i sina vanliga kläder sen:) . Kanske blir gi efter detta, den metoden gilllar jag och det mår jag bra av:)
Snart blir det pommes, mums:)


See you♥♥ 



nicole

jätte fin bg göralogg! ;) Om du vill kan jag göra en design till dig...Typ med vår insparation och bebis.. thihi det kommer inte stå att jag gjort den ;)Kram ha en underbar kväll med magen och ''mannen''

2011-04-12 @ 15:30:35
URL: http://nixidix.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist