jobbig dag.....

  2011-04-13 / 15:11:46 / Allmänt /

....idag. Har gått med sammandragningar hela dagen. Har även sovit i soffan i natt, vaknade med magknip inatt och gick upp en stund för att massera magen men när jag gick och la mig i sängen så gick det inte, det gjorde jätteont att ligga i sängen, ännu en natt där sängen är för hård:( , tur att soffan är mjuk:)
Gick förbi apoteket på vägen hem för att hämta ut bricanylen och nässprayen med kortison. Har prövat och tagit en halvtablett bricanyl när jag kom hem, magen är fortfarande hård men inte lika hård som innan men det blir nog att ta en hel tablett i fortsättningen:)
Nu måste jag inta liggläge en stund:)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist